23948sdkhjf

Synoptik sigter efter brille nummer 250.000 med aldersrabat

Synoptik sigter mod brille nummer 250.000 med aldersrabat, når butikkerne igen slår dørene op til den traditionsrige kampagne.
Ideen bag den populære aldersrabat i Synoptik-butikkerne er ganske nem at forstå og måske er det netop det, der gør den traditionsrige kampagne så populær. På få år har kampagnen således solgt 205.066 briller. Og nu håber kundechef Poul O. Kuhberg, at Synoptik kan nå en kvart million briller med aldersrabat inden 25. oktober. Sådan lyder det i en pressemeddelelse.

- Aldersrabatten er jo blevet en fast tradition og noget man forbinder med Synoptik. Selv om det er 11. gang, vi kører kampagnen, er interessen kun blevet større. Derfor ville det da også være fantastisk, hvis vi kan udlevere brille nummer 250.000 til en tilfreds kunde, siger Poul O. Kuhberg, kundechef i Synoptik.

Sammen med medarbejderne gør Poul O. Kuhberg nemlig klar til det helt store aldersrykind i butikkerne.

- Det er ikke nogen hemmelighed, at vi nok kommer til at løfte gennemsnitsalderen i området en smule op i perioden. Det er jo et rigtig godt tilbud, siger Poul O. Kuhberg.

Kampagnen med mulighed for at få sin alder i rabat løber fra 25. august til 25. oktober.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.083